ofocuserad

Idag e jag trött, fruktansvärt trött. Måste vara för den där timmen som försvann. Funderar på om jag ska dra ut på ön efter jobbet. Men det känns som att soffan hemma hägrar mest. Plana ut under den lila filten och slå på stereon och knoppa en timme med lite disco dunk. Fan nu längtar jag nästan.
...
Såg Marley and me igår. Förbannat bra film måste jag säga att det var. Men den handlar igentligen inte om något specielt. Den flyter på på ett trevligt sätt bara.. Och nu kan jag inte fortsätta att skriva, går inte att koncentrera sig. Några elever har en djup diskution om gruppsex just nu. Så jag sitter med ena öra och lyssnar om biologiska teorier om varför tjejer har lättare att ha trekant än en kille samtidigt som jag ska försöka skriva och vara kreativ. Det är fan ett helvete att vara nyfiken. Men ibland måste man bara... Vilket fall så är filmen kanon bra. Rekomenderar den starkt.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback