svammel..

Sitter och spelar spotify, vet inte riktigt om jag är så förtjust i det hela. Nu förtiden så ska ju allt skötas automatiskt och allt ska vara så lätt som möjligt, men spotify spotar ur sig mer reklam under en timme än vad rix fm gör på en hel dag. Så det man sitter med är igentligen en radiokanal som man själv blir tvungen att byta låt på. Det är ju nästan korkat. Varför inte slå på rock klassiker och slippa mödan att leta reda på egen musik. Jag irriterar mig mer och mer på den här skiten..  på en radiokanal så får du iallfall höra musik du inte lyssnat på i vanliga fall, på spotify söker du ju bara det du redan hört, så musik vyerna blir istället hämmande utav spotify..
...
Fick en länk av Putte igår som visade ericssons nya lur som man kunde koppla ihop och styra ps3, hur coolt är inte det? att kunna sitta på jobbet och kunna slå på och av sitt ps3 hemma. Sådan telefon måste man ju bara ha..

Kommentarer
Postat av: Putte

Funny guy!

Postad 2009-10-17 kl 14:08:49
Postat av: Pernilla

Hahahah, det har du nog rätt i endå, men dom vill väl att man ska ta fram den stora plånboken och köpa skiten kanske så man slipper reklamen??!! Har du hittat den mystiska saken som kröp omkring än då?? Personligen tror jag det är en liten flodhäst ;)

Postad 2009-10-24 kl 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback