åigen...

Doro luren är ju överlägsen, måste skaffa en sådan jag med. Mer simpelt kan det inte bli, Grön lur-ringa. Röd lur-lägga på... Helt perfekt. Vet inte hur många gånger jag råkat skicka ett kort eller videoklipp till någon utan att de va meningen.
...
Åkte till morsarn och farsan för att kirra internet deras. Satt och pratade med Alle i telen påvägen ut och gnällde om att det aldrig är någon utmaning längre att ordna datorer, man är ju så jävla bra helt enkelt. Men oj vad fel jag hade.. var där vi 2 tiden och var hemma vid 8. Testade fan allt! Ringde till och med en kompis ( inte putte ) för att be han kolla tele linan in till huset om det var det som jävlades. men det var det så klart inte. Så det slutade med att jag fick åka in på Kjell å company och köpa en ny router. Å då funka de direkt... Kan säga att jag var inte på topphumör under dan. Det är nog bäst att jag håller mig till enklare problem endå..

Annars har de inte hänt nått alls. Ska vara att mormor bköd upp mig på en gin och tonic när jag kom hem.. men jag avböjde. Tog mig en Hej Näcken istället :D

BTW... Tror tåget spårade ur nyss.. har dock inte rest mig upp för att kolla ännu, kanske är världens jävla inferno här ute MEN bloggen går först:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback