Tadaaa

Idag har man vart på bilbingo med Christer Putte och Angelica. Gick hur bra som helst, Christer vann 1000spänn, Angelica vann 500spänn och jag vann 125spänn, kanske inte så mycket men huvudsaken är ju att man vinner nått.
Resan ner så körde både jag och Christer, Christer skötte pedalerna och jag skötte styrningen. Christer läste tidningen och jag skickade sms. Snacka om multitask. Sen satt barnen bak och spelade nintendo.
På vägen hem så satt jag med min mobil kamera och flashade med blixten varje gång vi åkte förbi en fartkamera. Grejen var att jag försökte lura bilarna bakom och framför. Vet dock inte om det fungerade...

Aja nu e man hemma och spelar lite Assasens Creed 2. Inte helt fel det heller..
...
Imorn ska jag hjälpa mormor med sina nya Doro telefon med gigantiska knappar. Till och med jag med stor fingarna kan skriva rätt på den. Slipper man skriva fel lixom, lätt hänt de ju.. Sen ska jag ut ön och greja med morsans dator som tydligen inte fungerar. Sällan!
..

Aja alltid nått:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback