snö frukost

Snöar idag, men det vet nog alla redan, förutom WOW nördarna som inte vart utanför dörren sen i sommras. Sånt här hindrar igentligen inte mig. Tycker det e rätt mysigt. Så länge man inte kör fast, men om man bara ska gå med skosulorna på backen gör det mig ingenting. Så vad kan man göra en sån här dag då? Själv sitter jag och byter lite vinterskämt med Henke. Det är än så länge rätt låg nivå på dom. Men vi är ju direkt några Schyffert ( nu kom jag på en ny bara därför ).
Men vad säger ni om dessa?:

* Vem stavar bäst?
svar: Gunde så klart!

* Vem skjuter mest?
Svar: Snöskottarn!

Fatta att vi skrattar åt dessa, hur roligt har man det inte då om man hör ett riktigt skämt?

Gårdagens klantigaste händelse står mamma för som lyckades pricka diket istället för vägen när hon skulle hem från jobbet igår.

Det är ju ännu rätt tidigt på dagen men jag är rätt säker på att ingen kan slå pappa idag, för han har lyckats med en riktig bragd. Han lyckades inte heller pricka vägen när han skulle till jobbet idag. Men när han väl kom loss så hade automat låset slagit igång. Så där stod han med en framskottad bil som gick på tomgång med mobilen inlåst. Det blir faktiskt roligare också, för reservnyckeln ligger i bilen. Så han blir tvungen att knacka rutan för att komma iväg... kan era pappor slå det?

Nu ska jag avsluta kaffet och klura på några nya skämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback