butt cracker

Mohaha.. jag var hos patrik igår kväll.. de håller på att flytta, så det såg ut som ett bombnedslag. öppnade toa dörren och möttes utav en chock och en odör av katt spillning .. kläder låg  överallt.. tog kort på den eftersom min blogg verkar ha ha fått en toalett inriktning.  Men jag fick svära på min morfars grav att jag inte skulle publicera den.. Sanningsenligt så var jag inte direkt så sugen på att göra det heller. Men det är kul att ha arbetat upp en liten oro hos Sofie.. Sofie föresten rätt rolig hon, hon ringde mig igår på dan och fråga om jag kunde komma med ett par byxor till henne på jobbet. hon hade svullat i sig McDonalds så byxorna sprack från gylf till bakficka.. tänk om man fått sett det :P.. Nu blir det lite kaffe och diskning, sen tror jag det blir till att göra en lasagne. Har ni tur får ni komma och provsmaka :P .. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback