Den nya modellen...

Idag har man varit och fönat frillan. Friserat kalufsen,  eller trimmat toppen.. välj själv. Blev riktigt bra som vanligt... Var evigheter sedan jag klippte mig sist, kom fram till att det var någon vecka före jul. Tror ni jag producerat lite hår på den tiden? Men nu har jag klippt av mig fjolårets och satsat på tvåtusenåttans modell.
...
Hjälpt Patrik och Sofie att flytta idag. Fick verkligen glänsa med power armarna idag.. tvättmaskin 3 våningar upp, 2 st på ena sidan och jag den andra sidan. Fanns inget bra grepp att bära i så jag bar med långfingrarna! Helt ärligt!! Patrik fick bära några kuddar, vill ju inte att de med tarmarmar ska slita ut dig :P...
...
Kom hem halv 1 på natten idag, vad möts man utav i trapphuset när man satt nyckeln i dörren? Jo ett igenmurat ansikte och en lätt bris av 4 dagars fylla.

Jag: Är det lungt?
Han: nää, har åkt på så inihelvete med stryk!
Jag: Gick det bra då?
Han: Ja det är lungt, de var bara några småglin som hoppa på mig i lördags utanför Timrå puben.
Jag: Åfan, ja du får krya på dig...
Han: Desamma..

Sen när man kommer upp på min våning så står granndörren vidöppen. Lite nyfiken som man är så gluttar man ju in lite. Där såg det ut som en camping brukar göra efter en 7 dagars festival. När jag kom in till mig så övervägde jag om jag skulle gå över och göra ett live blogg reportage. Men jag tror det e bäst att låta hans misär få vara hans misär..  Hörs hej

Kommentarer
Postat av: bella

de va ju jag och angelica som gjorde allt jobb med den där tvättmaskinen!! ;)

Postad 2008-02-28 kl 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback