Journey

Just a small town girl, livin in a lonely world
She took the midnight train goin anywhere
Just a city boy, born and raised in south detroit
He took the midnight train goin anywhere

A singer in a smokey room
A smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on

Strangers waiting, up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people, living just to find emotion


Helt allvarligt, hur bra är inte den här låten.. Skulle min telefon haka upp sig så man bara kan spela en låt så hoppas jag det blir den här låten. Då skulle jag kanske inte ens lämna in den på lagning.
...
Det är sant, bilen rullar nu. Och den rullar som en klocka.. frågan är nu bara om man ska sälja den innan den går sönder igen. Tror föresten att mitt gråa hår har med allt skumt som hänt med bilen.. Men jag blir lite imponerad av den Franska faran också. Den hade stått i vinter kyla i lite mer än en måndad, aldrig ens blivit startad.. Men tro det eller ej så brumma den igång direkt.. det ni.. :P
....
Funderar på om man ska ett coolt avslut på varje inlägg.. typ som "over and out" eller " Tack och hej leverpastej".. vill ju inte kopiera från någon.... aja det löser vell sig... hörs hej :P

Kommentarer
Postat av: LogLady

Inte kopiera mig *over and out* (som jag inte alls kopierat från nån annan)Tack för ideén, nu blir det over and out på ALLT!

Förresten så har du haft grått hår länge, försök inte skylla på nån bil:)

Postad 2008-02-06 kl 14:26:57
URL: http://www.LogLady.blogg.se
Postat av: Anonym

Du Erik! Bettan stog ståendes i 2 år utan att bli startad! Och på första försöket gick hon igång!

Och du ser ner på MIN bil!!!

Postad 2008-02-06 kl 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback