Efterfest

Häääj häääj... det här här är skrivet 04.58... det vill säga något som inte borde skrivas igentligen efter en firma fest... Men jag blir ju tvungen.  johan rhenborg var sjukt bra. det återkommer jag med i morgon... det jag igentligen vill ha sagt med det här det är att jag fick erbjudan om kanske den sjukaste erbjudandet till en efterfest... "häng med hem på en grillad med mos och lite hemgjort vin" skulle inte ens låta konstigt..... Själv var ajg med om  något som kan bli en 2000 talets klassiker  " ska du med hem och se mitt rosa kök och titta på youtube klipp"... efter att ha sett ett klipp så blev vi frågad om vi ville ha makkaroner.. Hela situationen var roligare än alla youtube klipp vi såg tilsammans. .. spännande kväll... tro föresten inte att kvällen blev misslyckad pågrund utav att jag skriver blogg.. :P hörs!

Kommentarer
Postat av: LogLady

Firma fest? Hittat nytt jobb? Banktjänsteman? Eller kanske mäklare? Firmafest säger man bara om firmor och byråer väl?:)

Postad 2008-01-31 kl 11:08:21
URL: http://www.LogLady.blogg.se
Postat av: LogLady

Ja jobbfest låter väl bättre? Eller företagsfest? Hahaha, HUR kunde du veta att det var han...inte så svårt kanske? Nja, gillat och gillat...han var ju rätt okej förut. Nu har det barkat totalt.

Postad 2008-01-31 kl 12:43:46
URL: http://www.LogLady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback