God morgon hjärtat...

På lördag morgon blev jag väckt av en blondin. Kan säga att det inte var så exotiskt som det låter. Jag hade klivit upp redan vid 7 och öppnat ytterdörren för att få in lite luft i sovrummet. La mig sedan ner igen ihop om att bli människa. När jag några timmar senare hoppar upp av knackningar på dörrkarmen så ser jag ett ljust skimmrande hår i solljuset. Innan jag hade förstått att det var den omtalande aftonbladet försäljaren så hade jag svamlat både en och två meningar, men hon kom tillbaka på söndagen så så illa var det nog inte... Men det där är ju oförskämt bra det, att få aftonbladet till dörren på lördag och söndag morgonar.
...
Men för att återgå till nuet. Det blåser som fasen här i Granloholm just nu. Hoppas det lugnar ner sig lite med tanke på att jag inte är så jättepåklädd. Nu är det iallafall dags att göra sig iordning för svängen ner till stan.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback