Gammgäddan

Var och fiska i förrgår med Adam Ida och Ida. Adam som ska vara "hemma" där uppe i skogarna såg till så vi säkert åkte 2 mil för långt. Men som tur var så hade jag med mig datorn med fiske kartor över området. Så vi kom rätt tillslut. Jag diggar verkligen Idas och Idas fiske teknik. En av dom såg till så det blev 40 meter line i propellern och den andra trixa till det med spö på något sett så det inte gick att veva in. Tur att Adam var med för annars hade hon nog suttit än idag och hand rullat upp linan. När vi hade åkt båt till andra sidan sjön så kom jag på att bilen stod med dörren öppen, nycklarna i och dator låg i baksätet. Var helt hundra på att nå raggar ungar hade varit där och snott hela ekipaget. Men som tur var så stod allt kvar





Kommentarer
Postat av: Putte

"dörren öppen, nycklarna i och dator låg i baksätet"



Ja annars hade du ju inte kunna blogga :P

Postad 2008-06-25 kl 12:48:06
Postat av: Ida S

Undra ja vem som hade den rätta tekniken!? Det va iaf bara jag och Adam som kunde stå i båten och kasta...sen fanns det som som satt och höll sig i kanten och ville hem efter 10 min!

Postad 2008-06-25 kl 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback