Valborg

Valborg firades i år ute i Gudmundsbyn i Jösses nyinköpte kåk. Trevlig tillställning med god dryck och utsikt över vida fält. Man kände att man var på landet. Men vi blev avbrutna utav tre brandbilar som var påväg till grannen som fått för sig att elda lite mer än bara majbrasa. Några timmar senare så ser vi en fyllkörning som slutar ner i diket. Så vi ringde polisen och det blev ett jäkla pådrag med 3 polisbilar och hundar som sökte igenom skogarna. Men tillställningen isig var trevlig. Vi satt under infravärmen ute på ballisen och umgicks i timmar. Jösse kastade skeptiska blickar mot infravärmen och såg pengarna värmas upp.
...
Nu sitter jag med min underbara bärbara dator på jobbet och skriver. Det här är inte lite bra de. Nu måste jag bara hitta en snygg billabong datorväska. Min dator ska inte ligga i nått skräp. Hörs hej!!

PS: Nu är jag ledig några dagar!!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin dag.

Postad 2008-05-02 kl 12:42:12
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: sis

du ska va taksam över att du fick låna min dataväska, snorslyngel ;)

Postad 2008-05-02 kl 16:29:08
Postat av: LogLady

Nä nu får du ocksa ta och rycka upp dig. Du skryter ju över nya datorn, men går det inte att blogga med den??

Postad 2008-05-04 kl 19:33:10
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Arg fan! :P

Tyckte du sa att din blogg skulle bli bättre när du fått ny datorn?
Inte bra, inte bra.

Postad 2008-05-05 kl 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback