När framtiden nådde peugeot´n

Igår så var jag in till Siba för jag tänkte se om dom hade kvar fotoskrivaren på fynd. Men icke så nicke, så då for jag upp på Media Markt för att kolla om dom hade något roligt, då såg jag kanske den finaste och grymmaste bilstereo jag någonsin sett, så jag kastade upp lädret och köpte den, tänkte att nu jävlar ska jag få lyssna på CD i bilen, inge mer halv danna radiolåtar eller söndertuggade band. Ivrig som man är så slängde man in stereon redan utanför på parkeringen. Tyvärr så får man ju lida när man ska göra allt snabbt, för påväg till jobbet så lyckades en kabel flyga ut så den tvärdog, så medans jag körde på motorvägen försökte jag montera ner stereon för att få lyssna på min gammla mp3 skiva som jag röck med mig i allhast. Men självklart så är det ju någonsåndär stöldskydds mojäng runt stereon så jag fick aldrig loss den, så det enda jag fått gjort med den hitills är att lyssna på halvdanna radiolåtar från Birsta till Timrå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback