Lite blandat

Ja då har man varit på utbildning i Stockholm då. Hade inga förväntningar alls när jag åkte ner, det berodde mest på att vi inte hade fått någon information, det enda vi hade fått var en tågbiljett och taxi biljett och vilken tid vi skulle vara på hotellet. Men det var som sagt riktigt bra, oerhört roligt att träffa nya människor. Den ena mer olik någon annan. men endå så lika på något sett.

Finns jätte mycket roligt att berätta men, hjärnan har inte kommit igång riktigt efter tåg resan som gick mitt inatten.

Ikväll är det jobb, imorgon blir det grillning hos Henke och fredag blir rock week på gärde. Tycker jag låter som förbannat bra dagar. Hoppas bara vädret håller i sig så att man får lite färg på sig.

Va nyss med Hedlund ute i njurunda på deras grustäckt, gissa vilka vi mötte där ute bid Maj trakterna? Jo inga mindre än Robert Aschberg och Gert Fylking. Vi trodde först det var nå dårar som va ute och traskade.

Sen tycker jag ni ska ta en titt på Angens blogg den närmsta tiden, då hon garanterat har något intressant att berätta!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback