utfyllnad

Tror jag såg en rattfylla i fredags. Det var när jag var på väg till jobbet då två tjejer åkte typ överallt över vägen.. Dom var på alla ställen på vägen förutom där dom skulle vara. Sen gick jag bakom dom när dom skulle hem.. Då lyckades dom gå till fel lägenhet, och eftersom dom sedan låste upp den rätta lägenheten så tippar jag på att dom var rejält på gasen...
...
Helgen var lugnare än lugnast. Var ut till päronen som fyllt år och grattade dom. Näste helg känner jag fan för att hitta på nå skoj. Kanske en rejäl fisketripp eller en sväng till vemdalen kanske. Eller en riktigt blöt afton. Det brukar ju kunna vara roligt det med.
...
Har iallfall fastnat för skype. Vi sitter som nördar på kvällarna och pratar på skype och ser på film och spelar och allt sånt.. ÅSå dricker vi kaffe tillsammans. Det är så nördigt så det e roligt..

Kommentarer
Postat av: päronen

Ja, det var i allafall väldigt trevligt...=)

Postad 2009-02-18 kl 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback