Sjukhuset

Jaha. Nu är man här igen. Verkar som om jag kommer få besöka det här stället hela vintern. Sitter nu med en kopp kaffe med lite virus och bakterier i medans bil skrället tinar upp. Nu har man ju lyckats brutit av nyckeln också bara för att det ska vara så förbannat kallt... Värsta är att jag kommer bli sjuk utav att vara här. Det hostas och snoras runt om mig så mycket att jag tror jag kommer lägga mig ner och dö av ebola viruset när som hellst... Nu kom iallafall jule hit så jag slipper dö ensam. Kanske ska passa på att besöka gammel mormor medans jag är här...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, ja du får se till å göra lite fler lekar! Tyckte lekarna var bland det roligaste under kvällen, eftersom alla satt samlade tillsammans. :)

Postad 2009-01-05 kl 18:31:23
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback