Stanislavs cykel och ramverkstad...

Nu är det snart slut på denna arbetsdag. Då blir det en sväng ner på stan och lämna lönerapporten. Sen bär det ut på alnön så jag slipper laga middag själv idag. Men det brukar ju inte vara någon säkerhet det heller så. Senaste 10 gångerna jag åkt ut till ön så har jag ringt mor och far dan innan och sagt att jag kommer ut. När jag sedan väl sitter där ute och har gjort iordning braskamin och allt så kommer det ingen hem, Då ringer jag upp och får höra att dom sitter på ikea och äter och ska sen åka och hälsa på syster. Skulle inte bli förvånad om det blir samma sak idag. Aja vilket fall så har jag hittat ett skit bra program om man ska redigera bilder. Adobe Lightroom 2.0 Sjukt enkelt att arbeta med...

PS: Ringde Docksta ramverkstad idag och frågade om dom kunde laga min Cressent cykel. Han la på.. Dagens härligaste skratt :D

PS2: i morgon ska jag ringa PO´s cykel och sport och fråga om dom kan rama in en bild åt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback