Täckisarna

Sitter på kneget nu med kurrande mage. Måste nog slänga i mig lite lunch snart. När jag slutar tänkte jag bege mig på täckbyx jakt. Måste ha ett par nya både till pimplingen och slalomåkningen. Så irriterande att åka förbi skönviksbacken varje dag och veta att dom har skit skoj dom som är där. Fick höra i förrgår att det var jag som lärde Putte att åka snowboard, ni kanske tycker att det är något man borde kunna vara stolt över meen... ni har inte sett han åka :P... Närå han är duktig. Lärde Linus att åka också. Syrran har jag försökt lära.. Men det enda hon fick brädan att göra var att luta sig mot på afterskin... Vilket fall så är mina täckbyxor helt bedrövliga. Det är som att kliva i en tidsmaskin som tar en till 70 talet. Så omodärn känns dom....

Kommentarer
Postat av: BlogBaby

Mig skulle du aldrig lyckas lära :P Inte ens på afterskin skulle brädan och jag vara polare.

Postad 2009-01-13 kl 14:13:04
Postat av: sis

slalom slalom slalom... :)

Postad 2009-01-14 kl 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback