Utmaning

Utmanad Utav Loggan

10 Första


Första bästa kompis - Vet inte. Skulle tippa på Adam Anton Micke eller Matthias, någon från gatan iallafall

Första bil -  Vit Opel Corsa med en röd rally dörr

Första kärlek - Gunilla i bågen. Hon var fräsig hon

Första husdjur - Pelle, som senare fick heta Pellan då det var en tjej. Dog när vedhögen rasade över henne.

Första semester - Den semester jag mins bäst är utlandsresan till Halkidiiki när jag var 6 år

Första jobb - Förutom sommar jobb så är det Personlig Assistent åt Frösunda

Första köpta skiva - East 17 tror jag det var :p

Första piercing - Aldrig haft

Första konsert - Ronny och Ragge på grönalund

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Den sista mins man ju inte, det var ju därför det blev den sista... Näe men en razz och ramlösa på Oscar i lördags natt

Senaste bilfärd - Nyss hemkommen från birsta med Pernilla

Senaste filmen du såg - XIII... Trodde de va nå lall men den var faktiskt riktigt bra

Senast ringda telefonsamtal - Ringde upp Adam i morse då han hade ringt 4 gånger medans jag stod i duschen.

Senaste bubbelbadet - Snackar vi bubbelpool så var det några år sedan i en stuga i Vemdalen

Senast spelade CD-skiva - Lady Gaga.. Helt sjukt bra skiva

Senaste gången du grät - Seven pounds gjorde det lite vått i ögonlocket

Senaste måltiden - En korv på ikea isåfall, annars var det frukost

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - nä

Blivit arresterad - självklart inte

Blivit kär vid första ögonkastet - Nä med min syn tar det lång tid innan man får focus

Fastnat med blicken i någons urringning - oja, har inte kommit ur den än

Sagt att du älskar någon utan att mena det - Ja absolut

Busringt till någon - Haha alla samtal ligger det lire busbakom.

7 saker du har på dig

1. Höger strumpa
2. Höger strumpa
3. Kallingar
4. Byxor
5. Piké t-shirt
6. Långärmad tröja
7. Vrist band

6 saker du har gjort idag

1. Varit i Birsta
2. Ätit frukost
3. Duschat
4. Pratat i telefon
5. Kört bil
6. Städat kylen

5 favoritsaker utan rangordning

1. Datorn
2. Mobilen
3. Fiskespö
4. Bilen
5. Duchen

4 personer du kan berätta allt för

1. Syskon
2. Vänner




3 val

Blått eller rött? Rött... Alltid rött alltid rätt!

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör

1. Förblöda
2. Deklarera

1 sak du ångrar

Ångrar inget, jag blickar framåt

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Den fantastiska fyran...

Kommentarer
Postat av: Loggy

Vad var Pellan för djur?? Och du! Vristbanden är liiite förlegade, va? :P

Postad 2009-01-27 kl 17:39:28
Postat av: Anonym

Jooooo det är sååååååååå 2005 :D

Postad 2009-01-27 kl 19:25:22
Postat av: Loggy

I knoooow!

Postad 2009-01-27 kl 19:54:25
Postat av: sis

personer jag kan berätta allt för..syskon. Jag höll på att börja nästan gråta ;) men en liten rättelse, pellan dog aldrig av den där vedhögen, jag tror hon dog av att ha hoppat rakt ut från balkongen som vi hade på övervåningen, rakt ned i asfalten. Fast iof vet jag inte om hon dog av det heller..

Postad 2009-01-28 kl 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback