Avlopp inlopp och stanislavs storsn....

Kunde inte hålla mig, gjorde en lången idag för 10 kr. Skulle jag vinna så ger det 4000 kr. Men det verkar långsökt. Men oddsen är ändå större än en lottorad.

Nu sitter jag hemma hos Putte och Sofie, har precis spöat Putte i lite hockey, kan medge att jag faktiskt förlorade 2 matcher. Men då har vi spelat 20 matcher säkert. Hör hur han sitter i vardagsrummet nu och tränar. Kanske är lika bra det så det blir lite motstånd. Är ju såklart roligt att vinna, men möter man solens IF så känns det lite överskattat. Sofie står som en duktig husmor och lagar middag. Samma mat som jag alltid får här, Klyftpärer kyckling filé och bea..

Skulle ta ett kort förut på Sofie när hon låg under badkaret med skithuspapper itryckt i näsan och rensade avloppet. Patrik stod som en sann karl och tittade på.

Nu är snart maten färdig och Putte har fått tränat för mycket så nu måste jag dra. Ha en trevlig kväll och håll på en Timrå seger ikväll nu! Hej då

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, i mitt förhållande måste jag agera både kvinna och man, Patrik är nog bara nån slags utfyllnad :D

Postad 2009-03-11 kl 22:45:46
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback