Min egna mustasch kamp!

Ni vet mustasch kampen som har pågott ett bra tag nu, den som har gjort att alla svenska b-kändisar odlat mustasch och känt sig duktiga i kampen mot prostata cancern...

Själv hade jag en egen liten mustasch kamp idag. Jag skulle snickra till den lite och få bort fluffet och jämna till den lite. Har alltid tyckt att jag varit rätt snitsig på det där, att jag har bra säkerhet i handen när jag för saxen mot överläppen. Men just idag så spelade mitt mongolid utseende mig ett spratt. Jag tror iallafall att det var mitt mongo handikapp som spelade roll. Ni förstår mina ögon sitter inte i jämnhöjd, ett sitter lite högre eller så är det de andra som sitter lite lägre. Det är därför jag oftast tiltar med huvudet lite åt vänster på kort, det är inte för att få till den där söta puppy looken. Utan det är helt enkelt för att ögonen ska hamna på en vågrätt linje....

Jag tror att det var det här handikappet som gjorde att jag inte kunde få mustaschen att bli jämn på båda sidorna, och ju mer jag försökte ju mindre blev den. Så nu mina damer och herrer så sitter jag här med ett 12 årings ansikte utan moppemurren och skriver.

Till min fasa så höll jag på att åka i diket påväg till jobbet också pågrund utav att jag såg mig själv i backspegeln. Jag tyckte jag såg ut som Voldermord då jag tydligen inte har någon överläpp. Ska lära mig att puta lite med den så att den blir mer framträdande.. Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Han heter ju inte Voldermord eller :D But I get the point.

Postad 2009-05-13 kl 00:43:22
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Loggy

Bilder??

Postad 2009-05-13 kl 08:35:23
Postat av: Ida

Vi måste ses innan murren växer ut igen!

Postad 2009-05-13 kl 21:08:55
Postat av: Micke

Det är ju lugnt Ida, du har ett halvår på dig =)

Postad 2009-05-14 kl 19:10:19
Postat av: Sarah B

Fasicken va du är rolig=) Du måste ju lägga upp en bild så man får se hur du ser ut ju=)



Hej hopp

Postad 2009-05-18 kl 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback