Smyg start...

Tänkte smygblogga lite, Vore intresant att se hur många som fortfarande klickar sig in på den här bloggen och hoppas att den ska vara uppdaterad...

Sitter och väntar på att Burnout paradise ska uppdatera sig. Jag har nämligen gått i barndom och skaffat mig ett tv-spel. Eller jag har skaffat mig en bluray spelare och fick barndomen på köpet. Eller så var det tvärtom. Historien anpassar sig till hur många vuxen poäng jag behöver få in. Vilket fall så måste jag erkänna att det är smått skoj det här. Sen är jag ju barnsligt förtjust i att koppla samman olika saker, som att jag kan få datorn på tv´n nu är ju helt enkelt sjukt fränt. När vi dessutom snackar trådlöst så pirrar det i hela kroppen. Nu ska jag bara försöka få kaffe bryggaren styrd med blåtand så kommer jag vinna geek priset 2010...

2010 kommer bli lite lurigt måste jag säga. När man ska säga årsmodell så säger man ju "nollnia" eller "nittiosjua".. Att säga "tia" eller "ettnolla" harmonerar inte alls lika väl i munnen. Ska man isåfall börja vara korrekt och säga "tvåtusentia" så harmonerar det inte alls i det snabba samhället vi har idag med chat förkortningar och express kassor. Men eftersom det harmonerar bäst i munnen så sticker jag ut hakan och vågar påstå att chatförkortningar som BRB LOL och CS kommer vara helt ute år tvåtusentio. Tvåtusentio kommer vara det korekta språkets år och kommer göra ungdomen till blivande människor dom också...

Haha jaa som ni förstår så har min brain saknat bloggen rätt mycket, jag måste få ut mina helt sjuka tankar..
Nu är uppdateringen klar och jag ska ringa och kolla om jag kan ordna någon hockey biljett.

PÅ återseende kära läsare!

Kommentarer
Postat av: sis

grattis birger;)

Postad 2009-10-01 kl 19:56:02
Postat av: Angen & Algot

haha..men grattis Ekkelito!

Postad 2009-10-03 kl 11:50:39
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Putte

Fast du kan ju köpa en timer till bryggarn och planera i förväg. Eller så kan du köpa denna billiga pryl, så kan du ringa upp din kaffebryggare så du få kaffe ;) http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=140163147

Postad 2009-10-05 kl 13:17:23
Postat av: stanislav

Allvarligt Putte! Kanske hur coolt som helst. Bra måste köpas, Man kan ju använda den till så mycket mer!.

Postad 2009-10-05 kl 14:23:14
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag följer din blogg maniskt

Postad 2009-10-09 kl 08:45:37
URL: http://idaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Loggy

Det var då på tiden!

Postad 2009-10-10 kl 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback