Mysteriet på Bovägen...

Det börjar bli otäckt nu. Någonstans i ett skrymsle gömmer sig den jävlen, den jäveln som har gjort att jag gått på tårna här hemma och känt mig nervös och nojjig. Med ficklampa tittar jag under sängen, soffan och bokhyllan, jag vet ju att den ska finnas någonstans, det e jag helt hundra på. Går inte att få någon ro heller innan man hittar fanskapet. Men nu har det blivit en pass i letandet, orkar inge mer. Ska se på mentalist nu och eventuellt ta mig en kopp kaffe ffffffffffffffff... haha jag slår i tangenterna så hårt att glasflaskorna på barvagnen 3 meter bort skrammlar.  Aja återkommer när/om jag hittar den....

Kommentarer
Postat av: Loggy

Vad söker du? Orm?

Postad 2009-10-15 kl 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback