LP!

Idag har jag vart ut på ön och bläddrat i gamla skivbackar. Hittade så sjukt mycket bra musik. Så nu är den gamla skivspelaren upptagen till lägan igen. Ett stift är beställt för 360kr!!! Så nu blir det skiv knaster till gamla rolling stones, black sabbath och lalla hansson här hemma. Ja just ja, hittade även några Johnny Cash skivor också. Ja vad ska man göra under semestern, man måste ju få dagarna att gå:D
...
Imorn ska jag och farsan åka förbi farfar och kolla läget med honom. Sen på kvällen ska vi åka ner till Bergsjö på bilbingo igen. Blir kult de, ska pröva hur det är att köra med benen i kors den här gången..
...
Nu är jag i en hip hop fas tror ja, spelar Ice cube, 2 pac och Eazy-E hela kvällarna. Nu ska jag lalla ut till bilen och flytta den till garaget så inte dom riktiga hip hoparna snor kasett däcket av mig. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback