tom surr

Mycke surr men liten verkstad. Tro det eller ej men jag gör mitt bästa för att göra ett video inlägg. Men ju mer jag försöker ju värre blir det. Får inte till det där spontana tugget utan det blir lite krystat. Sen upptäcker jag att jag byter dialekter kanske 4 gånger under ett inlägg, måste vara något med att jag vet att jag blir filmad.
...
Fredag och jag ser fram emot helgen. Ska ut till mor och far i morgon och grattulera dom, behändigt att dom fyller år med 2 dagars mellanrum. Men som vanligt så blir man tvungen att köra ut dit. Funderar på att ta en taxi så man för en gångs skull får dricka en öl och få bli bjuden på en whisky där ute. Men tydligen så får man ju aldrig det..

Sen blir det Thåström på sporthallen. Ska bli kul. Enligt mig så är han onekligen den bästa svenska artist någonsin. Men det är ju som sagt enligt mig.
...
Sitter iallafall nu och tittar på takskottare på taket tvärsöver gatan. Tycker det e lite fånigt med skyddslina. Sen tror jag han nere på gatan får nå fel snart på alla människor som går där nere. För han börjar bli mäkta irriterad på alla som är i sin egen värld och inte märker att det flyger isblock från taket. Nu ska jag iallfall sitta och hoppas på att man får se någon dingla i ett rep åtminstonde. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback