Tro det eller ej... men en update

Tydligen så har jag ju fortfarande läsare här. Så jag måste ju tillägna det här inlägget åt er.
Värsta är att jag inte har något att säga. Så vi tar väll och svamlarar på lite bara.

Var till bror igår, brorsonen skröt något så fruktansvärt om pappa sin. Så jag kunde ju inte vara sämre än att blåljuga lite för han. Så om ni skulle träffa på honom och han frågar så kan ni ju också säga att jag har en rymdfärja i garaget. Att det även är rätt trevligt söndags nöje att åka ett varv runt månen. Brorsan såg dock inte lika imponerad ut som brorsonen. Sen hade dom skaffat hund också, såg ut som en kalv med för mycket skinn. Men han växer nog i sig.

Annars då? Jarå det är rätt bra här, sitter och filosoferar lite så här på nattkröken. Nu ska jag spela lite La Noire iallafall. Så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback