blandat

I've been travelin for some time (echo)
With my fishin pole and my bottle of shine (echo)
On these long dark dusty roads (echo)
Lookin there's nowhere to go
I guess I gotta hide away, far away
Cause I gotta find a way, to find my way
I gotta hide away, far away
Cause I gotta find a way, to find my way
Ay-ay-ay ay-ay-ay aaay

buffalo-wings i ugnen, ny dusched. bakfyllan släppt. Bubba Sparxxx på stereon... Sitter och funderar om det var den här låten vi spelade hemma hos Jesse en hel sommar. Världens härligaste fester. Ett gäng, en soffa, några burkar plåt på bordet och en stereo som dunka musik så ingen kunde prata med varann. Aja men nu när man endå är igång och skriver lite så kanske man ska skriva något vettigt..
...
Tänkte att jag skulle skriva ner lite om 30 års desten, men alltså det finns inte så mycket att skriva (skratt). jag bjuder på några kort därifrån istället.



Nu när jag vart så duktig så ska jag ta och dra och snylta lite kaffe hos någon.

Kommentarer
Postat av: Loggy

KUL att du bloggar igen!

Postad 2010-08-16 kl 17:42:05
Postat av: stéphanie

haha, härliga bilder!

Postad 2010-10-09 kl 23:24:02
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback