Jävla flygkryp!

Har jag varit ute i 20 min så har jag fått plocka ur minst 5 stenar ur skon. Men oftast så brukar jag spara dom ett tag. Ha dom i skon och känna närvaron. Flytta dom med tårna till ett mer behagligt ställe. Nu harj ag haft samma sten i 2 dagar! Tog ur den precis och la den på snusdosan. Överväger starkt att stoppa ner den igen innan jag går. Det var ju en rätt bekväm sten det här. Tänk när man är en gammal man och sitter på hemmet. För barnbarnen så drar man fram översta byrålådan och visar upp sin stensamling. Då inge trams om att det här är en granit från bergskedjan i ångermanland. Utan man kan visa upp små stenar och berätta historier om dom. " Den här lilla rackarn va med mig i 13 dagar under min 30 års period. Bonkade på er farmor 8 gånger då!"... " Den här stenen var med mig 3 dagar, som ni ser så är den lite vass i kanterna så jag fick ett jäckla sår av den. Det var den här som såg till att er gammla farfar fick amputera benet "... Det är historier det....

Tänkte försöka börja samla på något, Jag har inget jag samlar på. Syrran skulle börja samla nu på Filippa K muggar. Men det är inte direkt något för mig. Måste ta en sväng på Cervera eller Duka eller nått och se om det finns nått käckt och grabbigt.

Ska få rapporter nu varje morgon och eftermiddag om korna ligger eller står upp i wifstavarv numera. Det kan låta som en rätt onödig information men så är då inte fallet. Korna ligger ner om det ska bli regn. För de gillar inte att lägga sig i blöttgräs. Så de lägger sig i förväg. Det ska bli riktigt spännande och se om det stämmer.

Spanade i aftonbladet efter dagens Paris artikel och såg att det ska komma en erotisk film som spelas utav Sindee Jennings och Aubrey Addams.. Vet dock inte vilka de är, eftersom jag aldrig sett slut texten på någon sån film..  Läste om handlingen och den låter klockrent. Hoppas den kommer upp på bio hehe...

Jävlar i minlåda va äckligt! Betten på jobbet hittade kanske den största kuse jag någonsin sett... Den var visserligen död. Men jag vågade inte gå närmare än 2 meter. Det såg ut som en gigantisk geting.. istorlek som en duva. Helt sjukt vad stor den va.... Va som en livrädd liten pojke när jag såg den.... Vilket fall så visade det sig att det var en mal... Men det var endå en gigantisk mal! Fan va jag hatar kryp.. ormar och kryp.. Har sett Jurassic Park filmerna som dom visat på ettan de senaste dagarna och jag måste säga att jag e fan rädd för dinosarier också.. utdöda sen flera miljoner år, men endå e jag livrädd. Får fan ta och butcha upp mig lite nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback