Bröderna Bakfull och Herr Ångest

Fatta va coolt det känns att folk verkligen läser det jag skriver. Kanske bör påminna er alla att ni ska ta allt med en nypa salt. Jag tror jag har kommit på botemedlet för bakfylla! helt ärligt allå. Det är inge Hokkus-pokkus vätska man ska dricka vid en viss tidpunkt eller någon speciell mat man ska äta heller. Det är ju så simpelt, att man inte har räknat ut det tidigare. Hur dödar man ondskan? jo med skratt. När jag vaknade i morse så hade jag ett leende på läpparna (ja jag var själv i sängen). Jag gick och skrattade hela morgonen. För igår fick jag se de roligaste jag någonsin kommer att få se. Kanske är lite skadeglädje, men det sägs ju att det är den sanna glädjen. Tänk er en lång slänt som har en lutning som en... hmm som en slänt. Vi snackar inte ett stup eller en backe från toppen av en kulle. Utan en brant slänt helt enkelt. Två av mina vänner stod längst upp på den och brottades och drog i varann. Jag försökte sära från ena hållet och en annan försökte sära från det andra hållet. Men vi släppte samtidigt taget om dom så de tappade balansen. och dom föll omfamnade ner i slänten. Det var asroligt. Men man har ju mer tur än så. Hela slänten var full med brännässlor och de hade bara t-shirts på sig. Det scenariot utspeladesig kl 00.00 av 2 st som var klapp kanon. Det låter kanske inte så jätte roligt. Men att stå längst upp och få se de hela va helt underbart. Ena brände sig i hela anisktet så det såg ut som om han fått en lätt strykning på ljumsken av Paris Hilton själv. Ändå så åkte dom in till den stora mörka staden för att få lite mer sprattelvatten i sig... Det finns lite små detaljer i historian som dock ej ska komma fram. Så dom utelämnar jag... för den här gången:D. När man har varit ut någon helg så brukar man alltid umgås med brorsan till Bakfull, Herr Ångest. Men inte ens han hälsade på idag. Kan det vara så att man har blivit mogen och sköter sig när man är ute numera? Eller är det så att ångest ribban har höjts? För 5 år sedan så kanske man hade legat med ångest i 2 dagar för att man stått och torr juckat en tjejkompis på benen. . Medans man idagsläget inte ens anser att det är fel. Man skrattar och tycker man varit skit rolig. Men i såfall så borde man ju vilja vakna upp med ångest. Hänger ni med nu?.. Om man vaknar utan ångest så borde man ju få ångest eftersom man höjt ångest ribban. Det är ju så självklart när man tänker efter.. det är ju lika sant som att det man är mest rädd för, är rädslan själv. Men något botemedel mot ångest har jag dock inte. Vill det sig riktigt illa så kan jag annars rekomendera FASS.se.. Men nu måste jag kila, terminator 3 börjar på trean snart. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback