Måndag

Nu är det illa, under semestern så vände jag dygnet helt och hållet. Kunde vara vaken till kl 6 på morgonen och sen sova till 12. I onsdags var jag ut  på krogen och kom hem kl 4. vaknade kl 8. gick sen och la mig vid samma tid på natten för att sen vakna vid 10. Utgång sen på lördan. Kom vell inte i säng då förens kl 5 på morgon. och som vanligt efter att jag varit ute så kan jag inte sova ut. Vakna på söndag morgon vid 8 tiden. La mig kl halv 3 inatt och klev upp 8 igen.. Nu är klockan kvart i 11 på morgonen och jag längtar tills kvällen så jag får sova. Det e ju hemskt, man kan ju tro att man inte har någon livsgnista kvar. Slutar kl 15 idag då ska jag ta en powernap så jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt ikväll.. mycket siffror nu märker jag.. sitter och funderar om jag ska orka beskriva hur tjejerna på Haga är. Men det känns som alla vet det redan. Ska jag byta vinkel och beskriva hur killarna är istället? Verkar ju endå bara vara tjejer som läser den här bloggen... När blogg hysterin började för några årsedan så var jag en stark motståndare till det, dömde ut dom totalt som höll på. Nu kan jag gå på stan och se en snygg tröja och direkt tänker jag " Den där tröjan skulle göra sig bra i min blogg " inte på mig, utan på min blogg. Ni hör ju själv!.. nu har jag suttit i en kvart och stirrat på skärmen utan att ha skrivit en bokstav. Ska låta kaffet kicka in lite och se om det går lättare om ett tag.
...
Det har ju varit Arnold Schwarzenegger tema i helgen på trean. Känns lite skamligt att jag faktiskt såg 3 filmer med han. Jag lixom svikit mig själv. Det är inte så att jag svurit att aldrig se en film med han utan det är för attj ag är sur på han efter att han inte tog Paris Hiltons brev på allvar. Hon skrev och bad om att slippa få sitta i fängelset. Men han ansåg att det inte var viktigt. HALLÅ! vi pratar Paris nu! Kan det finnas nått som är mer viktigt än henne?
...
Såg att Ingmar Bergman gått bort också... Bara därför ska jag se Det sjunde inseglet ikväll för att hedra hans minne. Förhoppningsvis så kommer det fungera som ett bra sömnpiller också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback