Måndag

Då har det varit helg, då brukar man ju kunna ha lite att skriva om. Vad sägs om att i Fredags så spelade jag Nintendo Wii hela kvällen. Det är inte så spännande direkt , men för min igendel så var det skoj. Men lördagen var fartfylld. Då kom min kriminella sida fram. Tog moppen och hämtade syrran för att vi skulle hjälpa till att tömma huset föräldrarna sålt. Felet var att det fanns bara en hjälm, och skulle en av oss haft på sig den så hade vi ju itne kunnat prata med varann. Så med risk för en polis-jakt i cops stil så tog vi chansen och åkte, inte bara till huset utan även en tur till bandsjön och sen till bolaget också. En snart 25 åring och en snart 30 åring utan hälm och system kasse på styret! Det är bara i Timrå man kan se sånt. Efter det så tog jag en sväng bort till Ante för att se hur överklassen bodde. Kan sammanfatta det så här, min nya uppgift är att få han vräkt! Där vill jag bo. Efter det så blev det kaffe och te på min egen ballis med utsikt över klingerfjärden! Beat that overclass! Efter det så blev det en sväng in till city och fest hos bröderna svellanders lilla syster. Har aldrig varit så nervös någongång vet itne varför heller, men att komma in i ett vardagsrum fyllt med människor man inte känner var inte min grej, allra hellst nyktert. Mattias skrattade åt mina nervskakiga händer och gav mig en öl. Sen var det inga problem! Fan måste ta och öva min sociala kompetens nu i sommar. Men nu är jag lite hård mot mig själv också. Det satt riktigt fina tjejer i vardagsrummet.... men nu ska jag äta lunch. så jag återkommer snart
...
Back!! En rätt kul grej som hände på festen var att, när jag gick in i vardagsrummet för andra gången så sitter en tjej och stirrar järnet på mig. Tittar på henne jag med för att visa att jag ser att du ser mig. Men hon fortsätter stirra. Försöker läsa av minen hennes om hon sitter och klär av mig med blicken.. Självklart gjorde hon ju det, enligt mig iallfall. Hon går ut därifrån jag vänder mig för att prata med någon och efter en stund så går jag ut också. Kommer in i köket och den stirrande tjejen vänder sig mot mig direkt och säger, -Vi stod just och pratade om dig. Shit tänkte jag vad e nu detta. Första tanken va att det måste vara nått hångel man glömt bort. Men som tur var så behövde det inte bli så pinsamt, hennes syster bodde granne med mig förut. Så vi hade träffats förut på en fest... Men hon klädde endå av mig i vardagsrummet, det vet jag :D Lite kul en då för sen under kvällen så va det som om vi kände varandra, vi var BFF. Och det bara för att vi träffats en gång förut. 
... 
Söndagar brukar sägas att det är vilodagen. För mig har alltid söndagen varit ett startskott för dagen efter ångesten. Men den här söndagen kom inte ens min kompis Bakfylla och hälsade på. Det blev en skön söndag med godmat lagandes på spisen, en promenad i solskenet och avslutningsvis en film. Igentligen skulle man ha gottat sig genom att hälsa på alla bakfulla människor och visat hur pigg och kry man var..
...
Men idag är det måndag och jag har namnsdag. Har dock inte fått nått grattis av någon heller. Mamma kom med min bil i morse så jag kunde åka på jobbet, det regnade så jag ville inte köra moppe. Men inte ens av min egen mor fick jag ett värmande grattis. Midsommar kommer nu på fredag också. Då ska jag på fest i Stöde!!! Perfekt säger vissa, då gör man inte av med så mycket pengar. Men jag vet att det kommer sluta med en taxi resa från stöde till någon fest i stan mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback