Torsdag

Vilken dröm jag hade i natt. Jag drömde att jag började skolan igen. Blev presenterad för mina klasskamrater och en av dom var Nörd-Tore ni vet han som är känd från FC-Z. Läraren sa hela tiden att vi var speciella och att vi inte alls var onormala. Hela klassen var ju ett gäng mingisar. Vad jag hade där att göra det vet jag inte. Men eftersom läraren sa att vi var normala och speciella så testade vi gränserna. Vi var r-tard hela bunten och vi blev endå grattulerade utav läraren. Jag minns att jag öppnade matte boken för att börja med mina studier och de 4 första kapitlerna handlade om dresscode. Typ hur man klädde sig som Tore. Men läraren ansåg att jag inte behövde läsa de kapitlerna. Swooch så satt jag däre i min instoppade skjorta innanför de kahki färgade chinosarna. När matten verkligen började så var det en bild på ett rum. Där det låg en ihopvikt täcke på soffan, en bunt papper på bordet och massa böcker i bokhyllan. Då var upgiften att ta reda på hur hög det ihopvikta täcket var. Om täcket var 6cm tjockt och fluffigheten var 44kubikcm och luftfuktigheten var 15%. I det skedet upptäckte jag att jag inte var så speciell som de andra... Som jag alltid gör när jag drömt så försöker jag komma på varför jag drömt drömmen.Tore såg jag igår på Sverige dansar och ler. Skolan kan ha att göra med att eleverna tar studenten här idag. Allt snack om att jag var speciell har med att jag såg en film med Sylvester Stalone igår, get Carter hette den. Han stod och pratade till sin brorsdotter och bekrev henne som väldigt speciell.. Tror jag tog åt mig där utav min vän Sylvester. Men nått mer har inte hänt nu på morgonkulan så jag återkommer senare...
...

Kommentarer
Postat av: Sofie

hähä, näe..har inte haft tid. :) kommer väl snart ett nytt inlägg.

Postad 2007-06-10 kl 15:26:31
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: syrran

hmm, tycker det är lite torrt på bloggfronten ;)

Postad 2007-06-14 kl 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback