Blundar du inte så betyder det inget...

Tjena! Tänkte börja med att göra en liten presentation om vad den här bloggen kommer att handla om. Men jag kan inte svara på det nu, det blir vell lite tankar och händelser bara helt enkelt...

Igår iallafall så satt och och zappade en massa framför teven. I Jay Lenos reklam paus så hamnade jag på trean, och fick se Mr.Big hångla upp huvudskådisen i Sex and the city. Direkt så började tv tolknings delen i skallen att analysera det hela. Varför tittade Mr.big så konstigt in i kameran? Det var ett hångel han ångrade så fort tungspetsarna nuddades med varandra iallafall Har du tänkt föresten att man försöker läsa "kyssen" i ögonen när man ser den på film/serier? Kanske inte är så konstigt eftersom det oftast är en slowmotion kamera vinkel runt dem. Sen när zappade tilbaka till min kompis Jay så kunde jag inte släppa det där hånglet. När jag själv hamnar i den situationen, det vill säga inte med någon skådis från S-a-c eller Mr.Big, hur gör jag med mina ögon? Är det ett tråkigt hångel så har jag ögonen öppna, är det ett fult hångel så är ögonen öppna, är det någon annan än den jag är ilag med så spanar ögonen som fan. Men endå så bludnar jag någongång med dessa endå bara för att blundar jag inte så känns det som att hon vet det. Och jag tror att ett hångel utan att blunda inte betyder lika mycket. Så komihåg det om du blir ertappad med en tunga i halsen blundar du inte så betyder det inget.    

Aja nog för nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback