Gatufesten

Men hallå 20års jubileum pratar dom om. Vilka artister får gåshud!! eller? Det är ju samma jävla artister varje år. 640kr kostar det också. Men det är igentligen inte så dyrt. det kostar en hundring att gå på aveny en lördag och då får man se Larz Hellmerz eller nått sånt. Men artisterna måste det ju bli lite stil på. Värsta är att nu har jag tagit semester under GF så nu känns det som ett måste att gå. Men jag kanske inte ska klaga så mycket endå. För under alla dessa år jag gått så har jag enbart sett de band som spelar i öl-tälten. Ibland blivit med dragen på nått vid någon scen, men då ser jag mer på folket än upp på scen. Men jag har lystnat iallfall :D haha. Sen är det också som så att det är inte själva GF som e roligt, utan förfesten. Lite är jag berättigad att få klaga för jag har aldrig någonsin klagat. Bungy-jump ska det bli iår iallafall. Men då måste man komma på ett sätt att lura bort alla man känner. Vill inte framstå som en fegis som åkte upp och sen åkte ner igen. Eller som fetknoppen som brast linan haha.. " hur minns du årets GF ? - Det ska nog vara tsunamin som Bungy-jumparen åstakom. Vem kunde ha trott att den skulle nå stora scen?"

Aja.. tack och bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback