Helg...

Hej! sitter på jobbet med min syrras ipod. Helvete vilken dålig musik smak hon har! Men om jag har hörlurarna på mig så är det ingen som kommer och pratar iallfall. Idag måste jag städa när jag kommer hem, hmm undra om nått syskonbarn skulle vilja ha en extra veckopeng?:D Sen bär det iväg på ikea efteråt, present måste köpas, så som det måste göras varje månad. Sen när det blir min födelsedag så glöms presenterna bort... ingen gillar mig. Joo det gör det visst.. det finns några som ska ha fest hos mig ikväll. Kul att man kunde närvara :D.. skit kul också att man måste städa igen på lördag morgon. Tvätta behöver jag också göra.. helvete vad skönt att det är helg (ironi). Hade ju varit kul med en "jobb-blogg" men helt seriöst här händer ingenting...

Aja tack och bock

Kommentarer
Postat av: Angen

Ekkke =)

Postad 2007-05-13 kl 20:25:02
Postat av: syrran

jag hittade din blogg, och du... min ipod är fylld av vackra guldkorn! problemet är bara att lilla du inte förstår tjusningen i klangen. För efter jag fick tillbaka den så innehöll det, dunkamegatöntsittairaggarbilenmedfolköl musik.... ;-)

Postad 2007-05-29 kl 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback