Måndag

Hört om han som gick och höll sig så länge att när han satt sig på toan så tappade han talförmågan? Det har jag, efter att jag hållt mig drygt i 18 timmar så vågade jag inte trotsa tyngdlagen lägre. Vill inte bli sittandes där och mumla osammanhängande saker. Inom 5 år så kommer man vara ett nervvrak. Man läser fan varje dag om saker man dör utav, saker jag utsätter mig själv för 40 gånger om dan. Man säger att katter har nio liv.. vi människor måste ju ha 40 liv per dag. Foppa tofflorna är det dödligt gift i, strålning från mobilen, cancer i luften och hepatit i morgon kaffet. Som tur är så tror jag inte på allt de där. Men en man tar ju åt sig, vissa saker tänker man ju på när man går och handlar. Head and shoulders shampoo slutade man ju använda när det gick ett larm att man kunde tappa håret. Icas ketchup fann man en dick från en turk som inte ens jobbade på ketchup fabriken. Undra om det kommer röd rök från en ketchup fabrik? Måste tänka på det nästa gång jag är nere och hälsar på Heinz och Felix. Chips också, billiga chips fanns det mycket cancer ämnen i. så nu köper man bara dyra chips. Tror det var OLW och Estrella som gjorde den där undersökningen. Men det finns förebyggande cancer ämnen i ketchup. Så då kan man ju dippa chipsen i ketchupen. Men tänk om dom gjorde det testet av samma "sats" som dicken hade legat och badat i.... Men den funderingen stannar här. inge mer nu
...
Nu ska jag iallafall ut på staden och äta lunch. Nått man kan ha ketchup till blir det iallfall, för jag åt chips i lördags
...
Back from the lunch. Kom på en förbannat briljant sak nu.. Ni vet att det blir ett belägg på silver som heter silveroxid. Beläggningen uppstår vid silvrets kontakt med syre och svavel i luften. Och man kan få bort det belägget med ketchup. Det visste ni säkert också redan. Men är det någon som tagit reda på om belägget på silver e det samma som cancer? Ser ni sambandet. Tänk om cancer framkommer när man får sväljer luft? Att hickan är kroppens immunförsvar? Tänk att det krävdes en kille från timrå för att lösa gåtan om cancer...

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback