NHL, King kong och katter

Satt och såg King kong den nya varianten igår kväll. Kommer på mig själv att sitta och irritera mig på en massa saker, så som När djuret spinger och viftar med den där blonda tjejen i ena handen " Fan va overkligt, hon borde ju bryta nacken" Men de andra de bryr jag mig inte om. " Hur fick 7 män på apan på båten ". Rätt cool film var det, bestämde mig för att jag ska alltid gå beväpnad hädanefter också. Vill inte bli upp äten av nått kryp. Man borde klara sig med typ ett maskingevär en massa knivar och ett svärd.. inga film monster kan komma åt än då.
...
Skulle se detroit matchen igår natt kl 03.00 va vaken och allt var laddat och klart, kaffe troccadero och en liten skål med nötter. Men innan matchen så visar de repriser från de andra matcherna, tro inte att man somna då. sen vakna kl halv sex när matchen e slut. kastar mig på text tv för att se hur det gick, men där hade det inte kommit upp.. flyttade mig till sängen och wapade in på aftonbladet för att se om dom fått in resultatet.. men inte då.. så jag somnade om, vaknade kl 10 och satt på datorn och kunde läsa att detroit torskat. Jävligt roligt...
...
Är kattvakt nu den här veckan. Skrattar så fort jag ser katten, han e så blåst. hade han i knä idag när jag tittade på seinfeld. då håller han på att glida ur knä. en normal katt rättar ju till sig.. me ninte den här eller, sakta sakta ser jag hur han glider och sen DONK rätt ner i golvet. tittar han på mig som om det var mitt fel och sen går han och lägger sig i den andra soffan. måste vara världens tröttaste katt. sen e det så kul på nätterna då ska han ligga nere vid fötterna på mig. Men när en annan vänder på sig så kommer han i kläm, vakna häromnatten av ett Mjaaouu då har jag gjort värsta bensaxen på han haha åså e han så lurvid och strulig i pälsen och ser så förvånad ut att man kan inte sluta skratta åt han. 


Kommentarer
Postat av: Helly

Va äre för katt som du ligger å brottas med i sängen då? :)

Postad 2007-05-24 kl 11:59:37
Postat av: Sofie

så du är fortfarande kvar i laggabärs? :)
du vet ingen som har kattungar dom vill bli av med?
vill ha en polare till ebbe :P

Postad 2007-05-24 kl 12:22:06
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback