Onsdag

Igår köpte jag nått jag aldrig köpt förr och som jag aldrig heller trott jag skulle köpa heller. Vi snackar om en grön gran man ska hänga i backspegeln :D. Efter att ha fått suttit och hört klagosång om att det luktar farfar i min bil så bestämde jag mig. Efter att ha tagit ett varv runt alnön och inhallerat 16 års ingrodd farfar odör och klagosång ringades i öronen bestämdes det att göra nått åt saken. Det finns ingen mening att jag ska behöva gå och må dåligt hela dagarna för det här. In på macken på statoil på alnön. En ung kille stod i kassan, perfekt för hur snyggt är det att gå och köpa en snus dosa och en doftgran. Efter nogrann inhallering bestämdes det att det skulle bli en doft som hette skogsfräsh:D För det får inte lukta epa traktor i min 4x4 herrgårdsvagn. Iallafall, gran och dosa hamnar i kassan och kassa personalen byts ut till en sockersöt ung tjej. YES! Skulle ha frågat henne om hon gillar plych klädsel. Iallafall så satt jag mig i bilen och tänkte att den ska fan inte hänga i backspegeln, så jag tröck in den i luftintaget. Perfekt då kommer det lukta skogs fräsht i bilen. Men visst startade bilen och det var som ett rosa moln flög i facet på mig. DET STANK I HELA BILEN!! och det luktade inte alls lika gott som den gjorde inne på macken. Den här luktade tonårsångest! Så nu var det ju bara att veva ner fönstret och kasta ut den. Fanns ju inget annat att göra... Men den satt liiite för långt in så jag med mina korv fingrar fick inte ut den. Stängde av fläkten, men den blåser ändå in lite luft. När jag hade kommit till alnöbron det vill säga 200 meter från statoil så var jag så hög av doft ånger att därifrån skrattade jag hela vägen till jobbet. När jag parkerat och klivit ur bilen så satt luktan fast i kläderna. Som tur var så hade jag ombyte på jobbet. Nu ska jag bara åka hem i den där odören.
... 

Kommentarer
Postat av: syrran

haha du tog väl säkert bort HELA plasten på granen oxå..

Postad 2007-05-31 kl 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback