Tisdag...

Blev inte ens att jag tittade på dammsugaren i helgen. ikväll måste det bara göras. Rädd att jag kommer dra på mig nått virus från tredje världen annars. Sist jag inte hade städat på länge så uppfanns gråstarr, jag trodde iallfall att det var det. Men det var bara ett dammtäcke över ögonen.
...
Hade hopp och drömmar om en stålväska med tvättade pengar i löradgsnatt. Men tyvärr så blev det inget med det. Fick nöja mig med en gratis apelsin juice istället. Spelade lite poker i helgen, fan va oduglig jag e. Jag spelar med "det ordnar sig" tankar i skallen. All in med poket tvåor innan floppen. Gick inge vidare. Så jag sa till de andra att jag hade pocket knektar för att inte framstå som allt för dum:D... så nu vet ni det haha.
...
Alla Jönssonligan filmerna är har jag sett i helgen. Inge bra dom e eller?? Men de va ju mina favorit filmer när jag var liten också. När man lekte Jönssonligan i kvarteret. Jag minns att jag ochAnton alltid bråkade om vem av oss som skulle få vara Dynamit-Harry. Micke ville alltid vara Doris iallafall. Johan var Sickan, det var helt klockrent, dom var fan lik varandra. Och bilen!! är det någon som vet vad dom kör för bil? skulle lätt kunna köra en sån idag. Självklart ska den vara i samma skick:D
...
Tisdagar är föresten en kanon dag. För idag kan man se på nya avsnitt utav 24, Heroes, 2 and a half men och How i met your mother. Så det e dryga 3 timmar man kan slå av. Kanske kan ta städningen i morgon istället...
...
HAHAHA http://blogg.expressen.se/singeljessica/entry.jsp?messid=220896 Jätte bra att tjejer försöker vinna lite mark i detta mansland. Men seriöst!!! Det här blev bara fel, riktigt fel! Om ni ska försöka få lite jämnställt i samhället så behöver ni ju inte ta efter männens dåliga egenskaper. Vad blir nästa rubrik??? Tjejer roar sig med oprovocerat våld på helgerna..." Det har varit en sådan mans dominerad hobby att vi ville slå oss in på marknaden" -Orkad kvinna 26.

Aja tack och bock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback