2007-11-14

På mitt jobb finns det en gubbe som e oerhört kul att lyssna på. Under ett samtal så får man höra "jaaoooooo" säkert 40 gånger. Han är så typiskt man så det e inte sant, för när man vänder sig om eller blickar ner i det man håller på med så kommer det där "jaaooooooo" Det får aldrig vara tyst någongång. Han är jävligt lätt att föra samtal med, för sitter man och äter en låda med makkisar och köttbullar så får man höra om den maträtten i 10 min, och då är det jag som står " jao " hela tiden. För han har även en tendens att prata i frågor. "åt mycket makkisar när jag flyttade hemifrån ja?" -Paus- frågande blick.. sen kommer mitt " jao" sen fortsätter det. Han e iallfall rätt kul.
...
Ikväll ska jag ner till Putte och spela nått spel han tjatat om hela veckan. Får fan aldrig en lugn stund! Men men man får vell gå ner och spela lite spel då. .. Får bara inte glömma att gå förbi ica och köpa satsumas, dom har haft jävulst goda sånna där. Kan ju vara bra att ha några sånna hemma om man skulle få besök av syrran också. När vi var och grattade pappa på farsdag så sulade hon i sig 5 st på kanske 3 nanosekunder. Själv fick man nöja sig med att stirra ner i ett tomt fruktfat. Eller så kanske det inte gick till riktigt så hehe. Har varit och schnyggat till frillan också. Hon är då förjävla duktig :D... Men nu ska jag spela  Creedence - Fortunate son medans jag skckar iväg mina trupper på anfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback