matlagningsgrädde

Såg en riktigt rolig reklam på teve nyss. Det var milda som hade reklam för någon slags matlagningsgrädde. Nu hade dom ett erbjudande som va att köpte man två förpackningar så fick man 3 nummer utav Hus & Hem tror jag den hette.  Mamma brukar köpa den tidningen, och det räcker med att man ser framsidan så somnar man. Har försökte bläddra i den när man suttit på dasset och det inte köpts några nya schampoo flasker på länge.  Men det går inte, det e en sån kärring tidning så det e inte sant. Det var därför reklamen var så rolig, för tänk om det hade sagts att man fick 3 nummer utav bilsport om man köpte 2 paket av mildas matlagningsgrädde. Så om ni av någon anledning skulle bli bjuden på mat utav mig och det skulle smaka urban så är det fan inte mitt fel, utan det är mediernas fel. Deras vinklingar att det bara är kärringar som lagar mat gör att vi unga män som kämpar för ett jämnställt samhälle tappar lustan att ens försöka i köket. Jag skulle jätte gärna vilja snoihop en succini och rädis gryta och bjuda in grannen på men jag får inte chansen. Så därför kommer jag aldrig få den gemenskap med mina grannar som vi förtjänar... och allt för att livsmedelsprodukterna ska vinklas så inihelvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback