Brev skräck!

Varje gång jag tittar i mitt postfack så är jag nojjig. Finns det ett brev som inte ser ut som de vanliga räkningarna så går jag på helspänn. Är rädd för att Anti-pirat byrån snappat upp den där .mp3 filen som jag råkade acceptera på msn. Ser miljard skadeståndet printat i fet bläck bredvid en smajlgubbe. Om jag vet att jag inte accepterat nått så tror jag det är från trafikpolisen. En glad Erik tillsammans med min          Peugeot GRI-BREAK 4X som råkat pasera fartbegränsningen. Det är ju så lätt hänt med en sportbil!. Det tredje är att det är från Stockholms polisen. City span har kartlagt Jugge-affärsmännen kring stureplan och misstagit mig för Bobban Schtanjovitch... Så när man öppnat och sett att det var den nya lönebesked kuveret så kan man lugna ner sig och leva ut dagen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback