Lohan, Britney och Paris

Kom hem kl 05.00 inatt.. Mötte den nya grannen som skulle ut och rasta hunden. Hon måste ha trott att jag kommit hem från från en blöt krogsväng.. För jag var riktigt trött och skrattade när jag såg henne och hälsade godmorgon. Kanske inte så jätte bra med tanke på att jag precis parkerat bilen.
...
Vill att hockeyn ska börja nu och att snön ska komma så man kan åka lite slalom. Hoppas på en riktigt snöfylld vinter... Skulle det komma vidrigt mycket snö i vinter så kommer man kunna läsa i tidningarna och höra tanterna på domus säga att jorden inte mår bra.. att klimatet är rent åt helvete. Om det däremot skulle skulle komma skit lite snö, så skulle man läsa och höra exakt samma sak. Jag tycker det söks bekymmer. OK jorden kanske inte mår skit bra, men endå... människan mår inte så bra av att ständigt få höra om livsfara heller. 
...

Nu ska Lohan på sexrehab.. "Hon är svag för varenda kille"  Shit alltså, hade dom där psykiatrikerna haft after work på espan så skulle dom kunna lägga in varenda jävel. Och det värsta är att dom skulle kunna ställa samma diagnos på varenda kille.
...
Måste fortsätta att hylal Britney Spears. Låten är ju riktigt bra. Måste köpa hennes nya skiva.... Men vad har hänt med Paris då? Har inte kunnat läsa något alls om henne. måste ta och ringa och kolla så allt är bra med henne..
...
Just ja, jag har världens nackspärr. Har gått med den i flera dagar. Innan jag somnade inatt så lågjag och oraoade mig för att jag kanske hade brytit nacken. För när jag höll på med mina massmord så blev jag attakerad av en, Den glög rakt emot mig, så jag vred huvudet åt sidan för jag inte skulle bli träffad. Så troligtvis så har jag vridit nacken av mig själv. Men jag har bra läkkött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback