Massmord

Igår hade jag mord i sinnet, Efter att jag kommit hem från ica och skulle packa in sakerna i kylen så såg jag dom... de var överallt!! De förbannade bananflugorna.Upptäckte att de komifrån soppåsen. Leta lite tillbaka i mitt minne om att man skulle göra en blandning med äppel cider vinäger och diskmedel. Så bort på Domus (Pinsamt att sprigna på samma äffär hela tiden ) och köpa cidern.. under den svängen så sa ajg för mig själv "dö era jävlar" minst 20 gånger.När jag väl öppnade dörren till lägenheten så kände jag mig som han i The shining. Med en silkeslen röst sa jag högt. " Nu ska det bli mord"... Med dom orden ekandes i trapphuset så kunde jag inte hålla mig för skratt. Så med ett leende så gick jag och gjorde iordning 3 fällor runt om i köket.. Troligtvis så anade dom vad som skulle inträffa. för jag blev genast attakerad. Efter en timme så gick jag för att se om mina bananflugor fällor funkat. Till min stora förtjustning så hade jag mördat kanske 40 st. Nu har jag ju inte varit hemma på snart ett dygn så det ska bli jävligt skoj att se om FN är där och dokumenterar mina tre massgravar... Om det skulle vara så att dom jävlarna lever så drar jag hemifrån....
...
Va på Boda Borg med jobbet i torsdags också.. Lite kul det var då! Kastade mig och klängde,hängde och ålade som en socker hög 6åring. Men det känns som om man borde åka med 10 års mellanrum. Annars tror jag inte det blir lika roligt.
...
Helgen lyckades jag hålla nästan helt vit.. Den blev lite grå, för jag drack lite whisky på lördagen...

Serier jag ser just nu!

* Eureka
* Malcolm in the middle
* Skärgårds doktorn
* 8 Rules to dait my doughter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback