Aveny

Var på aveny igår med Putte. Var nått band där som jag aldrig hört talas om, men folk drog det iallafall. För min del så var det rätt städat, för Putte var det något helt annat. Ni kan ju läsa på Sofies blogg om vad hon hittade på golvet i badrummet. Tror det tog en timme för oss att åka från aveny till Timrå med alla stopp. Det var tur att det var Hedlund som körde.. Var iallfall riktigt trevligt på avvan mycket trevliga människor.

Diskutionen påväg in till stan var kanske den bästa jag varit med om. Putte fick reda på att han hade en kusin i samma bil. Ingen av dom visste om det. Tur att jag har bra koll...



Putte plir frällst av någon mystisk person..

Kommentarer
Postat av: Sofie

va äre han har runt mun?? ser ut som han har läppstift eller nåt över hela sig.

Postad 2008-04-28 kl 17:07:20
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback