Bil genom USA

Sitter och kollar på drive resor i USA.. 5900 km, 21 dagar.. köra bil i 21 dagar kanske inte låter så roligt. Men jag skulle lätt kunna tänka mig det. Fan vad ska få se saker. 14090 kr kostar det. Det är verkligen något jag skulle vilja uppleva. tänk dig att åka genom texas i en ner cabbad amrikanare som slukar soppa. Lyssna på Alan Jackson och känna solen bränna.. Fan vad härligt. Stanna i alla dessa små städer eftervägen och verkligen få se hur USA är, inte så som det visas i filmerna. Utan riktiga USA.. Stanna på ett sunkigt motell och dra igång en bar fight med några långtradar chaffisar :D haha.. Näe men det vore något. Men 14 tusen är ju igentligen bara bilhyran och hotell hyran efter vägen. Lär ju bli betydligt dyrare när man räknar in flyg bensin och de man ska leva för. Får nog se till att krocka med Bill Gates när man är där... det är oundvilkligt att inte gå in och titta på resor när man tittar ut genom fönstret.. tragiskt..

Kommentarer
Postat av: Annso

Låter som min drömresa ju ! Sitter och lyssnar på Alan Jacksons nya cd nu och drömmer om min kommande texas-resa :-)
Yehaaa

Postad 2008-05-03 kl 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback