Blandade tankar

Var till syster idag och drack lite kaffe. Sigge var oerhört rolig, han sov när jag kom och sov när jag gick. Men dom ska vell vara glad över det.  Så han inte ligger och skriker istället. Jocke gav mig lite ragg tips, man ska inte bjuda tjejer på öl utan på drinkar, annars tror dom man e en raggare. Haha undra om han har lärt sig det i Mora. Eller om det e syrran som lärt han.
...
Känner att jag är hyffsat dagvild nu. Hade Fredag i huvve hela dan. Kanske är för att det var så fint väder och man blev öl sugen. Imorn blir det nog en städning på ballisen så man kan inviga den en kväll. Eller det blir storstädning i hela lägan. Måste göra fint till våren.
...
Lyssnade på P3 när jag åkte till jobbet idag. Den där jävla kanalen blir man ju lite lurig på, man vet ju aldrig när de menar allvar eller när de skämtar. Satt och skrattade åt nyheterna som jag trodde var ett humor program ett tag innan jag insåg att det faktiskt var ekot jag lyssnade på. Man är ju för lättlurad tror ja

Kommentarer
Postat av: Jag

Ska sluta tråka ut dig med mina kommentarer. Kanske kommer fram och säger hej till dig om jag ser dig ute nån gång, om du vill, vill säga...

Ha det så bra sötnos!!!

Kram

Postad 2008-04-16 kl 23:36:48
Postat av: Log

My gosh! Nu vet JAG inte om det är allvar eller skämt. Visst visste du väl att man inte bjuder flickor på öl? Kanske därför du fortfarande är singel :P

Postad 2008-04-17 kl 07:54:19
Postat av: mag olle

det är bättre med vit än gul snö:)

Postad 2008-04-17 kl 08:49:07
Postat av: sis

kallt!!!

Postad 2008-04-17 kl 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback