Blu-ray



Så här nice är dagens utsikt. Börjar ju bli värre än brorsan som skriver upp temperatur och väder varje dag i kalendern. "Men förstå vad roligt att kunna gå tillbaka och säga att ifjol var det två grader varmare än idag" Jävulst roligt. Måste få ordning på han snart. Var en sväng på media markt igår för att kolla på teven jag var intresserad utav. Slut så kalrt. Hmm men så fastnade jag ju såklart för en annan rolig pryl. En Full-HD bärbar dator med Blu-ray brännare. Vattnas i mun på mig när jag skriver det. Blu-ray.. känner ni vad fint ordet smakar? Hörs om en stund, måste gå och köpa kaffe..

Kommentarer
Postat av: Log

Ingen kommentar.

Postad 2008-04-09 kl 10:56:58
Postat av: Elin & Odin

Hahah! Ja, det är väl D i ett nötskal. Temperaturkillen. Jag och A har fått veta exakt temperatur förra året, samma datum flera gånger. Vad skulle man ta sig till om man inte visste det liksom?

Postad 2008-04-09 kl 11:22:53
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: Elin & Odin

Men visst är det kul att du och jag kan smyghåna han. Ha ha!
Jag måste nog ringa och fråga snart, det var gymt länge sen. Kul att kunna glädja honom på ett lätt sätt. :D Viktiga väderkillen!

Allt bra med oss. Full fart på lillkillen. :)
Hur är det med dig då?

Postad 2008-04-09 kl 11:34:32
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: Elin & Odin

jag instämmer i varenda ord du skriver!

Postad 2008-04-09 kl 11:49:17
URL: http://odins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback