Den magiska pipan

Är ju värre än de som är mamma ledig. Blev en tripp till birsta idag med Adam. Blev inge inköp, jag skulle in för att kolla på datorn jag e intreserad utav och Adam skulle köpa en räv pipa?? ( Låter som en slaktad hare som tydligen ska locka rävar). Efter det så åkte vi ut till lagga för att testa pipan. Dock utan resultat. Lyckades lura Adam att gå och klippa sig på den nya öppnade frisörn som ligger vid ICA i Timrå. Sa att dom är grymt bra där, så han sitter där ju st nu och blir klippt av en svettig turk som enbart kan klippa en gubb frisyr.. finns nog risk att jag får igen.. Nu är det dags att fara på jobbet, ska bara dricka upp kaffet.. Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: Log

Hahahahaaa...fantastiskt! Eldade de öronhåren på honom?? Eller han kanske inte hade några? :D
Varför vill man locka till sig rävar? Låter lite skumt...

Postad 2008-04-10 kl 18:19:51
Postat av: Jag

Får man se dig ute i helgen mån tro??? Eller ska du ta det lugnt???

Postad 2008-04-10 kl 19:48:19
Postat av: stanislav

Den risken är liten, blir en lugn helg

Postad 2008-04-10 kl 21:22:24
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: sis

Jocke har nått att invända med din taktik. Han går ann här i köket och surrar om fika och grejjer...han verkar tro att han kan det här! haha vi kan ju låta han tro det...geek

Postad 2008-04-11 kl 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback