Får jag leka med dig?

Hur mycket vågar ni slå vad om att solen kommer försvinna kl 15.00 idag? Jag är iallfall helt hundra på att det blir piss väder så fort jag slutar från jobbet. Finns det något skoj man kan hitta på ikväll? Någon som vill vara med mig? Alltid när Adam ringer så frågar han om jag vill komma ut och leka. Precis så sa man när man var liten, man ringde upp eller rringde på dörren och fråga om dom ville med ut och leka. Haha fan va simpelt det var då... Nä nu ska jag sätta mig i solen och läsa lite .. hörs hej

Kommentarer
Postat av: Jag

Åh, att jag inte såg detta inlägg tidigare!!! Jag hade kunnat få komma och ringa på din dörr så kunde du ha kommit ut och lekt med mig lite!!! Blir dock lite svårt, när jag inte vet var du bor, ett smärre problem dock *ler*

Postad 2008-04-15 kl 21:39:02
Postat av: sis

eftersom det råder fantastiskt väder utanför kommer vi taga vagnen för njutbar promenad, men självklart ser vi alla framemot ditt inplanerade besök idag, dock råder vi att du gärna kan slå en pling innan, så vi kan undvika att du får sitta på bron och bli kall. Ring när du vaknar geek

Postad 2008-04-16 kl 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback